Subject: LC1218 kooskõlastamine
From: "Maaten, Kaupo" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Jun 2024 14:30:13 +0300

Tere.

Saadan kooskõlastamiseks projekti LC1218 Metsküla tee 9 kinnistu
elektriautode laadimistaristu liitumine elektrivõrguga Viljandi linn
Viljandi maakond.

Tööd toimuvad 49 Imavere - Viljandi - Karksi-Nuia tee kaitsevööndis km.
49,40-49,56.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Kaupo Maaten

Vanemprojekteerija Viljandis

Tomuski tee 2, 71067 Mustivere küla Viljandi vald

Mob. +372 512 7053

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.